به دلیل اختلاف زیادی که مابین دانه های پوکه معدنی وجود دارد محاسبه قیمت پوکه معدنی را براساس وزن و اندازه در نظر می گیرند، که تاثیر گذار ترین ویژگی بر قیمت، همان اندازه یا وزن پوکه معدنی است. پوکه معدنی ارشیا آماده خدمات رسانی و ارسال پوکه معدنی درتمامی سایزها به سراسرکشور عزیزمان ایران است.

"<yoastmark

 

قیمت پوکه معدنی درشهر های مختلف

پوکه معدنی قروه یکی از مشهورترین انواع پوکه معدنی درایران به شمار می آید و در شهرهای مختلف ایران ازجمله قروه ، شیراز، اصفهان، تهران و سایر شهرها به فروش می رسد درادامه شما را بیشتر با انواع قیمت پوکه آشنا خواهیم نمود.

 

سنگ های پوکه معدنی

سنگ های پوکه معدنی

لیست قیمت پوکه معدنی در شهر قروه

قیمت پوکه قروه به گونه ای است که با توجه به دانه بندی هر چه از سایز کوچک به سایز درشت برویم ارزان تر می شوند. در لیست زیر جدیدترین قیمت پوکه قروه در سال 1400 را می توانید مشاهده فرمایید.

 

 

وزن مخصوص هرمتر مکعب واحد اندازه گیری مبلغ نوع پوکه معدنی
500الی 600 1متر مکعب 90000 تومان بادامی یا گردویی
500الی 600 1متر مکعب 50000 تومان عدسی
500الی 600 1متر مکعب 90000 تومان نخودی
500الی 600 1متر مکعب 50000 تومان فندقی
850 الی 1000 1 تن 50000 تومان ماسه ای
500الی 600 1متر مکعب 50000 تومان کله مورچه ای
500الی 600 1متر مکعب 50000 تومان پوکه معدنی پودری
500 الی 600 1 متر مکعب 100000 تومان پوکه معدنی مخلوط

قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی

عوامل موثر بر قیمت پوکه معدنی قروه

 

"<yoastmark

 

  • اولین عامل موثر بر قیمت ،میزان وزن در خواستی شما برای پوکه معدنی است. وزن مخصوص پوکه معدنی بر حسب متر مکعب محاسبه می شود اما پوکه ماسه ای مستثنی است، که بر حسب تن محاسبه می شود. همچنین یک روش دیگر استفاده از کیلو گرم است که برای تخمین قیمت تمامی پوکه ها کاربرد دارد.
  • پوکه معدنی قروه دارای انواع مختلف در سایزهای متفاوتی است. مانند پوکه عدسی ، بادامی ، فندقی و …. هر کدام از این انواع پوکه قیمت خاص خود را دارد که بر محسابه هزینه نهایی تاثیر گذارند.
  • عامل تاثیرگذار دیگر که شاید پنهان باشد بسته به کیفیت پوکه معدنی است. هر چه پوکه سبک وزن تر باشد ، تخلخل بیشتری داشته باشد  و چگالی آن کمتر باشد دارای استحکام و کیفیت بالاتری است. بنابراین نسبت به قیمت های پرت خیلی بالا یا خیلی پایین باید مشکوک شوید.
سنگ های مذاب پوکه معدنی

پوکه معدنی از سنگ مذاب آتشفشان تشکیل شده است.

  • باید مسیر حمل پوکه ، معدن مورد نظر ، شکل تهیه آن ، نوع سیستم باربری را نیز در قیمت نهایی در نظر گرفت.
  • در خرید خود حتما به فروشندگان با اعتماد سفارش دهید. فروشندگان با تجربه ، اعتبار کاری خود را با تقلب در چگالی و وزن خدشه دار نمی کنند. پوکه معدنی ارشیا با سال ها تجربه برای تهیه باکیفیت ترین پوکه در خدمت شما خریداران محترم می باشد.

 

از انواع این محصول می توان پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی عدسی،پوکه معدنی ماسه ای را معرفی نمود که در ادامه در رابطه با قیمت های آن ها بیشترتوضیح خواهیم داد.

 

"<yoastmark

قیمت پوکه معدنی در تهران

باتوجه به متنوع بودن استفاده های پوکه معدنی افراد بی شماری به بازار خرید و فروش این محصول علاقمند شده اند.همانطور که می دانید قیمت ها درشهرها با یک دیگر کمی متفاوت هستند.

قیمت پوکه در تهران نسبت به سایر شهرها کمتر است. پوکه معدنی در نمایندگی های ما واقع در تهران در سایزهای مختلف آماده برای فروش و ارسال به نقاط مختلف کشور است. می توانید لیست جدیدترین قیمت پوکه معدنی در تهران را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

 

 

نوع پوکه معدنی سایز پوکه ها نوع درجه بندی وزن مخصوص پوکه معدنی قیمت پوکه(ریال)
پوکه بادامی

 

20*10

درجه 1 550 کیلو گرم 900000 ریال
پوکه نخودی

10*5

درجه 1 600 کیلو گرم 700000 ریال
پوکه پودری

5*0

درجه 1 900کیلو گرم 500000 ریال
پوکه عدسی 8*3 درجه 1 650 کیلوگرم 700000 ریال
پوکه بادامی —– درجه 2 650 کیلوگرم 900000 ریال
پوکه نخودی 10*5 درجه 2 700کیلو گرم 650000 ریال
پوکه عدسی 8*3 درجه 2 750کیلوگرم 650000 ریال

 

 

قیمت پوکه در اصفهان

قیمت پوکه در اصفهان

قیمت پوکه معدنی

یکی دیگر از کلان شهرهای پرمصرف پوکه معدنی شهر اصفهان است که یکی ازمصرف کننده‌های بزرگ به شمار می‌آید. پوکه معدنی قروه دراصفهان به علت قیمت مناسب و مقاومت بسیار بالایی که دارد، سالیان زیادی است که مورد استقبال مردم این شهرقرار گرفته است.

“درسالهای اخیر از پوکه معدنی بصورت گسترده درساختمان سازی وکشاورزی استفاده شده است.”

 

قیمت پوکه معدنی در شیراز

یکی دیگر از شهرهای درحال گسترش و زیبا که محروم ازپوکه معدنی است شیراز است اما امروزه به راحتی می توانید شاهد کاربرد این نوع محصول درشیراز باشید چرا که برای ساخت انواع تفرجگاه ها  درشیراز از پوکه معدنی قروه استفاده می شود.

 

پوکه در شیراز

پوکه

 

 

قیمت پوکه معدنی کردستان

پوکه کردستان قیمت کمی دارد و شما می توانید با مبلغ نه چندان زیاد این پوکه را خریداری کنید .

 

نوع پوکه معدنی  قیمت
پوکه معدنی عدسی 18.000 تومان
پوکه بادامی از12000 تا 15000 تومان
پوکه فندقی از15000 تا17000 تومان
پوکه سنگ یا پرتغالی از 10000 تا 12000 تومان
پوکه معدنی از 15000 تا 23000 تومان

 

دلایل شهرت پوکه کردستان

 

پوکه

پوکه کردستان

 

پوکه کردستان را شاید منحصر به فرد ترین نوع پوکه در کشور باید دانست. پوکه کردستان به سبب وزن کم و استحکام بالایی که دارد بسیار مشهور است. پوکه کردستان با اینکه وزن کمی دارد ولی قدرت زیادی در تحمل فشار دارد برای همین در کردستان که زلزله خیزنیز  است برای ساختن ساختمان ها از این پوکه استفاده می کنند، از پوکه کردستان برای کار کشاورزی نیز استفاده می شود زیرا در این پوکه املاح  معدنی فراوانی وجود دارد دارد که باعث رشد بهتر گیاه می شود.

 

کاربرد های پوکه کردستان

 

پوکه کردستان

پوکه کردستان

  1. پوکه کردستان در سایز و اندازه های متفاوتی توزیع می گردد برای همین در ساختمان سازی، ساختن سد، کار کشاورزی و… استفاده می شود.
  2. پوکه کردستان جایگزین مناسبی برای شن، ماسه و سیمان است.
  3. برای ساختن موزاییک و سرامیک، تونل ها، پیش سازه های ساختمانی، تصفیه خانه ها از این پوکه معدنی استفاده می شود.
  4. از این پوکه برای ساخت شیب بندی و کف سازی ساختمان ها استفاده می شود .
  5. برای تصفیه کردن آب و گرفتن املاح موجود درون آب از پوکه معدنی استفاده می شود.
  6. از پوکه معدنی درون خاک استفاده می شود زیرا املاح موجود درون پوکه برای رشد گیاه استفاده می شود.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پوکه

چه عواملی بر قیمت پوکه معدنی تاثیر می گذارند؟ نیازمشتری تاثیر بسزایی برقیمت دارد چرا که فروشنده متوجه خواهد شد خریدار قصد چه نوع استفاه ای از پوکه معدنی را دارد و یکی ازمهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نیز نحوه کاربرد پوکه معدنی برای مشتری است  از طرفی درجه کیفیت، اندازه، حجم و دیگر عوامل در تعیین قیمت تاثیر گذار خواهند بود.

چند مورد ازاین عوامل را برای شما آورده ایم:

  • تناژ پوکه معدنی قروه
  • میزان سختی پوکه معدنی قروه
  • میزان تخلل در پوکه معدنی
  • اثر گذاری نحوه انتقال پوکه معدنی درقیمت

 

 

 

 

تناژ پوکه معدنی قروه

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پوکه

سنگ معدنی

 

هر پوکه معدنی وزن مخصوص به خودش را دارد اما جهت محاسبه آن ها را برحسب مترمکعب درنظر می گیرند زمان فروش این نوع محصول آن ها را به صورت هرمترمکعب یا تن محاسبه می کنند. البته ناگفته نماند که امکان فروش این محصول برحسب کیلوگرم نیز وجود دارد و وابسته به وزن یک محصول متغییر خواهد بود.

میزان سختی پوکه معدنی

هر چقدر میزان سختی پوکه معدنی بالا تر باشد کیفیت آن بیشتر است بر فرض مثال در ساخت بتن هر چقدر چگالی پوکه معدنی کم تر باشد درجه سختی آن پوکه معدنی بیشتر خواهد بود اما به طور کل تعیین کننده میزان کیفیت پوکه معدنی را چگالی نیز تشکیل خواهد داد.

میزان تخلخل در پوکه معدنی

یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیر گذار بر مبلغ، وجود تخلخل دراین سنگ معدنی است هر چه میزان تخلخل در پوکه معدنی بیشتر باشد کیفیت پوکه معدنی نیز بیشترخواهد شد درنتیجه قیمت آن بیشتر می‌شود.

میزان تخلخل در سنگ معدنی

پوکه سفید

 

اثر گذاری نحوه انتقال پوکه معدنی درقیمت

یکی دیگر از مورد هایی که برقیمت تاثیرگذار است، انتخاب وسیله حمل و نقل پوکه معدنی خریداری شده است که باید به آن دقت شود اگر به دنبال قیمتی مقرون به صرفه جهت خرید و حمل و نقل این محصول هستید شما عزیزان می توانید به پوکه معدنی ارشیا مراجعه بفرمایید و یا از طریق خرید اینترنتی پوکه معدنی اقدام نمایید.علاوه بر موارد فوق پوکه معدنی ارشیا آماده است که بهترین و با کیفیت ترین پوکه معدنی را در اسرع وقت به تمامی نقاط کشور ارسال نماید.

مقالات مرتبط

آشنایی با انواع پوکه معدنی و کاربرد های آن

‫3.7/5 (بررسی 3)